Kazanılan Derece
Felsefe Doktoru
Kabul Koşulları
Doktora programına başvuru için adayların;
a) Yurt içi veya YÖK tarafından denkliği kabul edilen yurt dışı fakülte veya yüksekokullardan bir yüksek lisans diplomasına sahip olmaları,
b) Yüksek lisans programına başvuruda ALES’ten en az 55 puan veya Üniversitelerarası Kurul tarafından kabul edilen sınavların birinden en az buna eşdeğer bir puan,
c) YDS’den en az 55 puan almaları gerekir.
Yeterlilik Koşulları
Programda yeterlilik için, program yeterliliklerini asgari düzeyde gerçekleştirmek, programda mevcut olan kayıt yaptırılan (toplam 120 AKTS karşılığı) derslerin (Z/S) tümünü başarıyla tamamlamak, tez döneminde aldıkları tez çalışması derslerini geçmek ve tezlerini başarıyla savunmak zorundadırlar.
Önceki Öğrenim
Üniversitelerin felsefe anabilim dallarından mezun olmuş adaylar, doktora programına başvurabilirler. Bunun dışında yatay geçiş ile ilgili hususlarda Lisans Üstü Eğitim Öğretim Yönetmeliğinin 8. maddesi esas alınır.
Tarihçe
1996 yılında kurulan Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Felsefe Bölümü 2000 yılında Lisans, 2001 yılında Yüksek Lisans ve 2006 yılında da Doktora programlarına öğrenci kabul etmeye başlamıştır. Çoğunluğu öğrenimlerini uluslararası düzeyde önde gelen eğitim kurumlarında tamamlamış ve uluslararası akademik ilişkilerini devam ettiren seçkin bir akademik kadroya sahip olan Bölümümüzde, yaklaşık 300'ü Lisans, 50'si Lisansüstü olmak üzere 350 öğrenci öğrenim görmektedir. Bölüm şimdiye kadar 2'si Uluslararası olmak üzere, 10'un üzerinde Kongre ve Sempozyum düzenlemiş olup uluslararası/ulusal tanınırlık için bu yöndeki faaliyetlerine devam etme kararlılığındadır.
Program Profili
Felsefe Bölümü, temel felsefi disiplinler çerçevesinde genel formasyona sahip, eleştirel düşünebilen, Fikir hayatımıza katkılarda bulunacak; ön kabullerden uzak, farklı kültürel değerlere ve yaşama biçimlerine saygılı bireyler yetiştirmeyi görev edinmiştir. Bu çerçevede yetiştireceği üstün nitelikli elemanlar ve yapacağı nitelikli bilimsel araştırmalar ile ulusal ve uluslararası düzeyde tüm insanlığın ortak kültürel mirası olan düşünceye katkı sağlayacak bir bölüm olma görüsü ile hareket etmektedir. Hedefimiz, lisansüstü düzeyde genel felsefi formasyona sahip, her türlü inanç, düşünce ve yaşama biçimlerine saygılı eleştirel düşünebilen nitelikli bireyler yetiştirmek; bu amaçla eğitim-öğretimin kalitesini artırmak; ulusal düzeyde toplumun düşünce dünyasına hitap edebilecek çalışmalar yapmak; bu çalışmaların uluslararası düzeyde kabul görmesini sağlamaktır.
Program Yeterlilikleri
1- |
Bağımsız bir şekilde bir araştırma konusu seçebilir ve bu araştırma konusunun felsefenin diğer disiplinleri ile ilişkisini kurabilir. |
2- |
Seçtiği araştırma konusunun felsefenin diğer problemleri ile ilişkisini kurabilir. |
3- |
Felsefi metinlerin incelenmesinde veya profesyonel felsefi tartışmalarda, üst düzeyde eleştirel düşünme sergileyebilir. |
4- |
Felsefi problemlerle ilgili veya düşünürlerin görüşlerine dair açık, uygun ve mantıksal bir düzenlilik içerisinde yazılmış metinler üretebilir. |
5- |
Savunduğu tezleri ve bu tezin gerekçelerini açık bir şekilde sergileyebilir. |
6- |
Felsefe tarihindeki önemli filozofların temel felsefe problemlerine dair görüşlerini bilir. |
7- |
Felsefenin temel konularına dair temel problemlerini ve bu problemlere verilen farklı cevaplara dair detaylı bilgi sahibidir ve analiz ve sentez etmek sureti ile karşılaştırabilir. |
8- |
Bir düşünürün görüşünü veya bir felsefe problemini, lisans düzeyindeki öğrencilerin anlayabileceği şekilde açıklayabilir. |
9- |
Felsefe problemlerinin yorumlanması veya bu problemlere çözüm aranması noktasında özgün düşünceler üretebilir. |
10- |
Herhangi bir felsefe problemi ile ilgili bağımsız araştırma yürütebilir veya araştırma yapan birisine rehberlik edebilir. |
11- |
Felsefe tarihi ile ilgili felsefi tartışmalara yeni bir boyut veya açılım getirecek felsefe tarihi metinleri üretebilir. Felsefedeki güncel tartışmalara katkı sağlayacak felsefi metinler hazırlayabilir. |
12- |
Esaslı bir problem bilincine sahiptir—yani çalışmak istediği felsefi problemin felsefe tarihi ve genel olarak felsefi tartışmalardaki yerini ifade edebilir ve bu problemin neden üzerinde düşünülmesi gerektiğini kendince açıklayabilir. |
13- |
Bir yabancı dili C1 düzeyinde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar. |
14- |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. |
Sınavlar, Değerlendirme ve Notlandırma
Öğrenci notları Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim Yönetmeliği'nin 11. maddesine göre değerlendirilir ve derecelendirilir. Sınavlar; ara sınav, yarıyıl sonu ve bütünleme sınavlarından oluşur. Öğrencinin yarıyıl sonu sınavına girebilmesi için; teorik derslerin en az %70’ine katılmış olması gerekir. Sınavlar; yazılı, sözlü, yazılı-uygulamalı ve sözlü-uygulamalı yapılabilir. Her ders için ilgili yarıyılda en az bir ara sınav yapılır. Bir dersten başarılı olabilmek için yarıyıl sonu başarı notunun en az CB olması gerekir.
Mezuniyet Koşulları
Programın normal süresi 4 yıldır. Öğrencilerin Doktora programından mezun olabilmeleri için öğrenimleri boyunca uzmanlık alan dersi dışında en az yedi dersi, bir semineri ve tez çalışmasını başarmak zorundadırlar. Uzmanlık alan dersi, seminer ve tez çalışması kredili olup; başarılı (GG) veya başarısız (KK) olarak değerlendirilir. Derslerini başaran öğrenci tez danışmanını seçer. Ardından öğrenci, hazırladığı tezi Enstitünün “Tez Yazım Kılavuzu”na uygun biçimde yazıp en az bir basılı ve elektronik ortamda hazırlanmış kopyasını tez savunma tarihinden en az bir ay önce teslim eder. Tez savunmasını başarılı bir şekilde geçen öğrenci mezun olmaya hak kazanır.
Mezun İstihdamı
Lisansüstü mezunları, Pedagojik Formasyon Sertifikası'na sahiplerse kamu ve özel kuruluşlarda öğretmenlik yapabilirler. Üniversitelerde öğretim elamanı/görevlisi olabilirler. Ayrıca az da olsa çeşitli Kamu kuruluşlarında (Sağlık Bakanlığı, Adalet Bakanlığı, Mili Eğitim Bakanlığı, Sosyal Hizmetler vb.), özel eğitim kurumlarında, Endüstri kuruluşlarında istihdam imkanı da vardır.
Bir Üst Dereceye Geçiş
Doktora öğreniminin üstünde başka bir program bulunmamaktadır.
Eğitim Türü
Doktora
Bölüm Başkanı
Prof.Dr. Ali Osman GÜNDOĞAN
Bölüm AKTS Koordinatörü
Prof.Dr. Sebahattin ÇEVİKBAŞ
Ders Planı
1. Yıl
- 1. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
FEL 6090
|
Seminer
|
Zorunlu
|
0
|
4
|
6
|
|
FEL 6099
|
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6501
|
Sosyal Bilimler Felsefesinin Temel Problemleri
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6503
|
Kültür Felsefesi Problemleri
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6505
|
Dil ve Dış- Dünya İlişkisi Problemi
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6507
|
Nietzsche
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6509
|
Yirminci Yüzyılda Ontoloji ve Fenomenoloji Akımları
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6511
|
Bilim Felsefesinde Test Etme Teorileri
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6513
|
Psikolojide Felsefi Problemler
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6515
|
Kartezyen Felsefenin Etkileri
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6517
|
Modern Felsefede Benlik Sorunu
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6519
|
Ahlak Felsefesinde Güncel Tartışmalar
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6521
|
Yaşama Felsefesi
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6523
|
Antik Felsefe Üzerine Güncel Çalışmalar
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6525
|
Estetik ve Etik İlişkisi
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6527
|
Türk Düşüncesinde Modernleşme Deneyimi
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6529
|
Heidegger
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6531
|
Marx
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6533
|
İslam Felsefesi Metinleri
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6535
|
Nussbaum
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6537
|
Bilim Felsefesinde Modernite Tartışmaları
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6539
|
Adalet Teorileri
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6541
|
Leibniz
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6701
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Zorunlu
|
4
|
0
|
6
|
|
| | | | | | |
|
1. Yıl
- 2. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
FEL 6090-1
|
Seminer
|
Zorunlu
|
0
|
4
|
6
|
|
FEL 6502
|
Sartre
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6504
|
Bilim Felsefesinde Metafizik Sorunlar
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6506
|
Rasyonalist ve Empirist Bilgi Kuramları
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6508
|
Transandantal Felsefe
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6510
|
İndirgemecilik Problemi
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6512
|
Çağdaş Aristotelesçi Kuramlar
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6514
|
İnsan Felsefesi Problemleri
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6516
|
Bilimsel Açıklamalar ve Özel Bilimlerde Yasalılık Sorunu
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6518
|
Çağdaş Siyaset Felsefesi Sorunları
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6520
|
Çağdaş Zihin Teorileri ve Yapay Zekâ
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6522
|
Kategoriler
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6524
|
Felsefe, Kültür ve Cinsiyet
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6526
|
Husserl
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6528
|
Modern Bilimde Doğa
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6530
|
Metafizik
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6532
|
Tasavvuf ve Felsefe Metinleri
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
6
|
|
FEL 6702
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Zorunlu
|
4
|
0
|
6
|
|
| | | | | | |
|
2. Yıl
- 1. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
FEL 6703
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Zorunlu
|
4
|
0
|
6
|
|
FEL 6800
|
Yeterlik Sınavına Hazırlık
|
Zorunlu
|
0
|
0
|
24
|
|
| | | | | | |
|
2. Yıl
- 2. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
FEL 6704
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Zorunlu
|
4
|
0
|
6
|
|
FEL 6900
|
Tez Önerisi
|
Zorunlu
|
0
|
0
|
24
|
|
| | | | | | |
|
3. Yıl
- 1. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
FEL 6705
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Zorunlu
|
4
|
0
|
6
|
|
FEL 6901
|
Tez Çalışması (1.TİK)
|
Zorunlu
|
0
|
0
|
24
|
|
| | | | | | |
|
3. Yıl
- 2. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
FEL 6706
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Zorunlu
|
4
|
0
|
6
|
|
FEL 6902
|
Tez Çalışması (2.TİK)
|
Zorunlu
|
0
|
0
|
24
|
|
| | | | | | |
|
4. Yıl
- 1. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
FEL 6707
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Zorunlu
|
4
|
0
|
6
|
|
FEL 6903
|
Tez Çalışması (3.TİK)
|
Zorunlu
|
0
|
0
|
24
|
|
| | | | | | |
|
4. Yıl
- 2. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
FEL 6000
|
Tez Çalışması (Tez Savunması)
|
Zorunlu
|
0
|
0
|
24
|
|
FEL 6708
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Zorunlu
|
4
|
0
|
6
|
|
| | | | | | |
|
|
Değerlendirme Anketleri
Dersler ile Program Yeterlilikleri Matrisi
1. Yıl
- 1. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 |
Seminer | 1 | 3 | 5 | 4 | 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 4 | 2 | 1 | 3 | 3 |
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği | 4 | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 3 | 5 | 2 | 4 | 2 |
Sosyal Bilimler Felsefesinin Temel Problemleri | 2 | 2 | 1 | 1 | 4 | 4 | 5 | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 |
Kültür Felsefesi Problemleri | 5 | 2 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | 2 | 4 | 3 |
Dil ve Dış- Dünya İlişkisi Problemi | 1 | 1 | 3 | 4 | 2 | 4 | 2 | 5 | 4 | 1 | 2 | 3 | 3 | 4 |
Nietzsche | 5 | 2 | 4 | 1 | 3 | 3 | 2 | 4 | 4 | 2 | 1 | 1 | 2 | 4 |
Yirminci Yüzyılda Ontoloji ve Fenomenoloji Akımları | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 5 | 4 | 2 | 1 | 3 | 4 | 1 | 2 | 4 |
Bilim Felsefesinde Test Etme Teorileri | 4 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 |
Psikolojide Felsefi Problemler | 4 | 2 | 5 | 5 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 4 | 2 | 1 | 1 | 4 |
Kartezyen Felsefenin Etkileri | 2 | 5 | 5 | 4 | 2 | 1 | 1 | 3 | 4 | 1 | 2 | 4 | 2 | 3 |
Modern Felsefede Benlik Sorunu | 3 | 1 | 5 | 5 | 2 | 2 | 4 | 3 | 4 | 2 | 1 | 1 | 4 | 2 |
Ahlak Felsefesinde Güncel Tartışmalar | 2 | 3 | 5 | 4 | 1 | 3 | 4 | 5 | 2 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Yaşama Felsefesi | 4 | 2 | 1 | 4 | 5 | 4 | 1 | 2 | 3 | | 4 | 2 | 1 | 4 |
Antik Felsefe Üzerine Güncel Çalışmalar | 5 | 4 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 2 | 1 |
Estetik ve Etik İlişkisi | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 |
Türk Düşüncesinde Modernleşme Deneyimi | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 4 | 3 | 2 | 2 | 4 | 1 | 5 |
Heidegger | 1 | 2 | 3 | 4 | 2 | 3 | 5 | 3 | 2 | 4 | 1 | 3 | 4 | 4 |
Marx | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 5 | 4 | 5 | 5 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 |
İslam Felsefesi Metinleri | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 | 5 | 3 | 4 | 2 | 3 | 5 | 2 | 2 |
Nussbaum | 3 | 4 | 3 | 2 | 5 | 5 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 |
Bilim Felsefesinde Modernite Tartışmaları | 1 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 | 2 | 5 | 5 | 4 | 2 | 4 | 3 |
Adalet Teorileri | 3 | 4 | 3 | 2 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 3 | 3 | 4 | 4 | |
Leibniz | 4 | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 3 | 5 | 2 | 4 | 2 |
Uzmanlık Alan Dersi | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 4 |
| | | | | | | | | | | | | | |
|
1. Yıl
- 2. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 |
Seminer | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 |
Sartre | 1 | 1 | 2 | 5 | 3 | 4 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 2 | 1 | 4 |
Bilim Felsefesinde Metafizik Sorunlar | 1 | 2 | 3 | 4 | 2 | 5 | 5 | 1 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Rasyonalist ve Empirist Bilgi Kuramları | 3 | 3 | 4 | 2 | 1 | 2 | 5 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 4 | 2 |
Transandantal Felsefe | 2 | 1 | 5 | 3 | 5 | 2 | 1 | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 1 | 1 |
İndirgemecilik Problemi | 2 | 2 | 4 | 2 | 3 | 5 | 5 | 3 | 2 | 1 | 4 | 2 | 1 | 1 |
Çağdaş Aristotelesçi Kuramlar | 2 | 4 | 2 | 1 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | 4 | 2 | 4 | 2 | 1 |
İnsan Felsefesi Problemleri | 4 | 2 | 5 | 3 | 1 | 5 | 4 | 1 | 2 | 2 | 3 | 4 | 1 | 1 |
Bilimsel Açıklamalar ve Özel Bilimlerde Yasalılık Sorunu | 2 | 4 | 2 | 1 | 1 | 3 | 5 | | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 2 |
Çağdaş Siyaset Felsefesi Sorunları | 3 | 4 | 2 | 1 | 1 | 2 | 4 | 3 | 5 | 4 | 1 | 2 | 3 | 5 |
Çağdaş Zihin Teorileri ve Yapay Zekâ | 2 | 3 | 2 | 4 | 4 | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 | 1 | 2 | 5 | 1 |
Kategoriler | 2 | 3 | 5 | 4 | 2 | 2 | 1 | 3 | 4 | 1 | 2 | 2 | 5 | 4 |
Felsefe, Kültür ve Cinsiyet | 2 | 2 | 3 | 5 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 3 | 4 | 2 | 5 |
Husserl | 5 | 5 | 2 | 2 | 1 | 4 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 4 | 3 | 2 |
Modern Bilimde Doğa | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 5 | 2 | 2 |
Metafizik | 5 | 3 | 5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Tasavvuf ve Felsefe Metinleri | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 | 2 | 5 | 1 | 2 |
Uzmanlık Alan Dersi | 2 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 2 | 3 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 5 |
| | | | | | | | | | | | | | |
|
2. Yıl
- 1. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 |
Uzmanlık Alan Dersi | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 2 | 4 | 5 | 2 | 1 | 2 | 3 |
Yeterlik Sınavına Hazırlık | 2 | 2 | 1 | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 | 5 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| | | | | | | | | | | | | | |
|
2. Yıl
- 2. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 |
Uzmanlık Alan Dersi | 2 | 2 | 3 | 5 | 2 | 3 | 4 | 4 | 1 | 2 | 5 | 4 | 1 | 3 |
Tez Önerisi | 2 | 1 | 3 | 5 | 4 | 2 | 1 | 4 | 3 | 3 | 5 | 2 | 1 | 4 |
| | | | | | | | | | | | | | |
|
3. Yıl
- 1. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 |
Uzmanlık Alan Dersi | 3 | 5 | 3 | 4 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 4 | 5 | 2 | 3 | 4 |
Tez Çalışması (1.TİK) | 2 | 2 | 4 | 5 | 2 | 5 | 4 | 2 | 3 | 3 | 4 | 1 | 2 | 1 |
| | | | | | | | | | | | | | |
|
3. Yıl
- 2. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 |
Uzmanlık Alan Dersi | 2 | 2 | 4 | 3 | 4 | 1 | 1 | 4 | 5 | 2 | 1 | 3 | 4 | 2 |
Tez Çalışması (2.TİK) | 4 | 4 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | 1 | 1 |
| | | | | | | | | | | | | | |
|
4. Yıl
- 1. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 |
Uzmanlık Alan Dersi | 2 | 2 | 4 | 3 | 4 | 1 | 1 | 4 | 5 | 2 | 1 | 3 | 4 | 2 |
Tez Çalışması (3.TİK) | 4 | 4 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | | 1 |
| | | | | | | | | | | | | | |
|
4. Yıl
- 2. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 |
Tez Çalışması (Tez Savunması) | 4 | 4 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | 1 | 1 |
Uzmanlık Alan Dersi | 2 | 2 | 4 | 3 | 4 | 1 | 1 | 4 | 5 | 2 | 1 | 3 | 4 | 2 |
| | | | | | | | | | | | | | |
|
|