Kazanılan Derece
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni
Kabul Koşulları
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü her yıl düzenlenen özel yetenek sınavı ile öğrenci almaktadır. Adayların Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS)'ye girmeleri ve ilk 800.000 sıralamasında yer almaları zorunludur. Beden Eğitimi ve Spor bölümünü tercih edecek olan öğrencilerin programa özel yetenek sınavı ile öğrenci alındığından, donanımlı bir özgeçmişe iyi bir fiziksel uygunluk düzeyine, yeterli atletik yapı ve beceriye sahip olmaları gerekmektedir.
Yeterlilik Koşulları
Yükseköğretim düzeyi QF-EHEA: 1. düzeydir. Yükseköğretim düzeyi EQF-LLL: 6. düzeydir. Yükseköğretim yeterlilik seviyesi 4. Düzey olup, lisans (240 AKTS)’dir. Yükseköğretim Mesleki Eğitim Yeterliliği ise 240 AKTS’dir. Toplam iş yükü 1 AKTS=30 saat olup, 4 yıl sonunda 240 AKTS, 6000-7200 saat iş yüküne sahiptir.
Önceki Öğrenim
Öğrencinin akademik takvimde ilan edilen tarihlerde başvuru yapması halinde daha önce öğrenim gördüğü üniversitedeki dersler Öğrenci İşleri Komisyonu tarafından ders içeriği ve ders AKTS kredisine bakılarak değerlendirilir.
Tarihçe
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi bünyesinde ilk olarak Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığının 12 Ocak 1995 tarihli onayı ile Fen Edebiyat Fakültesi çatısı altında kurulmuştur. Sonrasında 25 Temmuz 1995 gün 22350 sayılı resmi gazetede yayımlanan bakanlar kurulu kararı ile Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu kurularak Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Yüksek Okul bünyesine bağlanmıştır. Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu Bakanlar Kurulu'nun 26.01.2015 tarihli kararı ile kapatılarak yerine aynı kararla Spor Bilimleri Fakültesi kurulmuştur. Bu çerçevede Beden Eğitimi ve Spor Bölümü 2015 yılından bu yana Spor Bilimleri Fakültesine bağlı olarak eğitim- öğretim faaliyetlerini sürdürmektedir.
Program Profili
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümünün hedefi, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullara nitelikli Beden Eğitimi ve Spor öğretmeni yetiştirmektir. Bu amaçla öğretmen adayları; genel kültür, kuramsal ve uygulamalı alan bilgisi ve öğretmenlik meslek bilgisine yönelik dersler alırlar. Program kapsamında aldıkları derslerden edindikleri bilgi ve becerileri uygulamaya aktarmak ve kullanmak için okullarda gözlem yaparlar, derslere katılırlar ve öğretmenlik uygulaması yaparlar. Dört yıl sonunda; ders planı yapma, öğretme-öğrenme sürecini gerçekleştirme, ölçme ve değerlendirme, öğrenciyi tanıma, işbirliği yapma, mesleki gelişim, sınıf yönetimi, iletişim ve spor kültürü kazandırma konularında uzmanlaşırlar.
Program Yeterlilikleri
1- |
Beden eğitimi ve spor öğretimi ile ilgili kavramları ve kavramlar arası ilişkileri öğrenir. |
2- |
Beden eğitimi ve spor öğretiminde bilginin üretimi ile ilgili yöntemleri tartışır. |
3- |
Beden eğitimi ve spor öğretimi ile ilgili öğretim programları, strateji, yöntem ve teknikler ile ölçme ve değerlendirme bilgisine sahiptir. |
4- |
Öğrencilerin hareket gelişimlerini belirlemeye yönelik yapılan ölçme sonuçlarını yorumlar ve geri bildirim yapar. |
5- |
Beden eğitimi ve spor öğretimi ile ilgili ileri düzeydeki bilgi kaynaklarını kullanır. |
6- |
Beden eğitimi ve spor öğretimi alanındaki olay ve olguları kavram haline getirebilir, bilimsel yöntemlerle inceler, analiz eder ve değerlendirir. |
7- |
Beden eğitimi ve spor öğretimindeki sorunları tanımlayarak analiz eder, bilimsel çözüm önerileri sunar. |
8- |
Beden eğitimi ve spor alanında bireysel/grup çalışmalarında sorumluluk alır ve görevi etkin bir biçimde yapar. |
9- |
Beden eğitimi ve spor alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. |
10- |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir. |
11- |
Alanı ile ilgili konularda Milli Eğitim Bakanlığı ile Gençlik ve Spor Bakanlığını bilgilendirir, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilir. |
12- |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilir ve bunları uygulayabilir. |
13- |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
14- |
Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansının ileri düzeyinde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
15- |
Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır. |
16- |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur. |
17- |
Beden eğitimi ve spor derslerinin işlendiği ortamların güvenli olması ve sürdürülebilirliği için kişisel ve kurumsal etkileşimi sağlar. |
Sınavlar, Değerlendirme ve Notlandırma
Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme yöntemleri ilgili öğretim üyeleri tarafından hazırlanan ve Bilgi paketinde yer alan “Değerlendirme Sistemi” tablolarında ayrıntılı olarak tanımlanmıştır. Sınavlar ve ders başarı notları ile ilgili olarak Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Önlisans, Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav yönetmeliğinin ilgili maddeleri uygulanır.
Mezuniyet Koşulları
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Lisans derecesini elde etmek için 240 AKTS'yi tamamlamak ve dörtlük sisteme göre en az 2,00 genel akademik ortalama elde etmiş olmak gerekmektedir.
Mezun İstihdamı
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü mezunları Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda beden eğitimi öğretmeni olarak, ilgili federasyonlardan antrenörlük belgesi alarak, Gençlik Spor Genel Müdürlüğü Eğitim Dairesi ve diğer birimlerinde, Antrenör veya Spor Uzmanı olarak, Üniversitelerin Beden Eğitimi ve Spor Programlarında akademisyen olarak çalışabilirler.
Bir Üst Dereceye Geçiş
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümünde Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi (ALES) sınavından geçerli not almaları koşuluyla bilim sınavından alınan notlarla lisansüstü programlarda öğrenim görebilirler.
Eğitim Türü
1) Ders planlarını ve öğrenme ortamlarını Beden Eğitimi ve Spor öğretimine uygun düzenleyebilecek, öğretim süreçlerine uygun materyal ve kaynak kullanabilecek, bu süreçlere ilişkin çıktıları uygun ölçme ve değerlendirme araçlarıyla değerlendirebilecek öğretmenler yetiştirmek,
2) Beden eğitimi ve spora ilişkin kavramları fizikel olarak aktif bir yaşama aktaran ve öğrencilerine bu yaşam tarzıyla örnek olacak öğretmenler yetiştirmek,
3) Farklı spor branşlarında temel eğitim verebilecek düzeyde bilgi birikimine sahip olan öğretmenler yetiştirmek,
4) Beden eğitimi ve sporun, milli birlik ve bütünlüğümüzün temel unsurlarından biri olduğunu benimseyen bireyler yetiştirmek,
5) Beden eğitimi ve spora dair kuramsal ve uygulamaya ilişkin var olan bilgileri eleştirel gözle değerlendirebilen ve bu bilgileri çalıştıkları bölgelerdeki insanların bilgi ve görgülerinin olgunlaşmasına katkı sağlayacak şekilde geliştirebilen, kullanabilen öğretmenler yetiştirmek,
6) Günümüz teknolojilerinden ve farklı öğretim yöntemlerinden etkin bir şekilde faydalanarak, beden eğitimi ve spora ilişkin temel becerileri kazandırmak,
Bölüm Başkanı
Prof.Dr. Fatma İlker KERKEZ
Bölüm AKTS Koordinatörü
Ar.Gör. Derya SAKALLI
Ders Planı
1. Yıl
- 1. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
BEÖ10001
|
Beden Eğitimi ve Sporun Temelleri
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
BEÖ10003
|
İnsan Anatomisi ve Kinesyoloji
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
3
|
|
BEÖ10005
|
Hareket Eğitimi
|
Zorunlu
|
2
|
2
|
3
|
|
EBB00030
|
Eğitim Sosyolojisi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
EBB10001
|
Eğitime Giriş
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10001
|
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10003
|
Türk Dili I
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
5
|
|
GKD10005
|
Bilişim Teknolojileri
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
5
|
|
GKD10007
|
İngilizce I
|
Zorunlu Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10009
|
Almanca I
|
Zorunlu Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10011
|
Fransızca I
|
Zorunlu Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10013
|
Latince I
|
Zorunlu Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10015
|
Rusça I
|
Zorunlu Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
1. Yıl
- 2. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
BEÖ10002
|
Sağlık Bilgisi ve İlk Yardım
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
BEÖ10004
|
Cimnastik
|
Zorunlu
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ10006
|
Atletizm
|
Zorunlu
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ10008
|
Takım Sporları 1-Basketbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ10010
|
Takım Sporları 1-Beyzbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ10012
|
Takım Sporları 1-Futbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ10014
|
Takım Sporları 1-Futsal
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ10016
|
Takım Sporları 1-Hentbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ10018
|
Takım Sporları 1-Hokey
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ10020
|
Takım Sporları 1-Softbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ10022
|
Takım Sporları 1-Voleybol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
EBB00010
|
Eğitim Felsefesi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
EBB00020
|
Eğitim Psikolojisi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10002
|
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10004
|
Türk Dili II
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
5
|
|
GKD10008
|
İngilizce II
|
Zorunlu Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10010
|
Almanca II
|
Zorunlu Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10012
|
Fransızca II
|
Zorunlu Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10014
|
Latince II
|
Zorunlu Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD10016
|
Rusça II
|
Zorunlu Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
2. Yıl
- 1. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
BEÖ000200
|
Temel Müzik Eğitimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ20001
|
Beden Eğitimi-Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
BEÖ20003
|
Motor Gelişim
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
3
|
|
BEÖ20005
|
Takım Sporları 2-Basketbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ20007
|
Takım Sporları 2-Beyzbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ20009
|
Takım Sporları 2-Futbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ20011
|
Takım Sporları 2-Futsal
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ20013
|
Takım Sporları 2-Hentbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ20015
|
Takım Sporları 2-Hokey
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
0
|
4
|
|
BEÖ20017
|
Takım Sporları 2-Softbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ20019
|
Takım Sporları 2-Voleybol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
EBB00080
|
Öğretim İlke ve Yöntemleri
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
EBB00090
|
Öğretim Teknolojileri
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
EBB00140
|
Açık ve Uzaktan Öğrenme
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00160
|
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00180
|
Eğitim Antropolojisi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00230
|
Eğitimde Proje Hazırlama
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00240
|
Eleştirel ve Analitik Düşünme
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00260
|
Kapsayıcı Eğitim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00280
|
Karşılaştırmalı Eğitim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00300
|
Müze Eğitimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00310
|
Okul Dışı Öğrenme Ortamları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00340
|
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00350
|
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
GKD00010
|
Topluma Hizmet Uygulamaları
|
Zorunlu
|
1
|
2
|
3
|
|
GKD00130
|
Mesleki İngilizce
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00720
|
Oyun ve Oyun Kültürü
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
2. Yıl
- 2. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
BEÖ00010
|
Beden Eğitimi Öğretim Modelleri
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ000120
|
Savunma Sporları-Judo
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ000180
|
Serbest Zaman Eğitim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ00020
|
Beden Eğitimi Öğretiminde Drama
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ00050
|
Beden Eğitimi ve Spor Tarihi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ00060
|
Biyomekanik
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ00070
|
Egzersiz Psikolojisi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ00080
|
Geleneksel Türk Sporları-Güreş
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ20002
|
Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
BEÖ20004
|
Egzersiz Fizyolojisi
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
5
|
|
BEÖ20006
|
Ritim Eğitimi ve Dans
|
Zorunlu
|
1
|
2
|
5
|
|
EBB00050
|
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
EBB00130
|
Türk Eğitim Tarihi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
EBB00290
|
Mikro Öğretim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00330
|
Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
GKD00020
|
Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00050
|
Bilim ve Araştırma Etiği
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00090
|
İnsan İlişkileri ve İletişim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00100
|
Kariyer Planlama ve Geliştirme
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00880
|
Spor Felsefesi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
3. Yıl
- 1. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
BEÖ000100
|
Savunma Sporları-Boks
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ000110
|
Savunma Sporları-Eskrim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ000130
|
Savunma Sporları-Karate
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ000140
|
Savunma Sporları-Kick Boks
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ000150
|
Savunma Sporları-Muaythai
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ000160
|
Savunma Sporları-Teakwondo
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ000170
|
Savunma Sporları-Wushu
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ000190
|
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ00040
|
Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Eylem Araştırması
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ00090
|
Geleneksel Türk Sporları-Okçuluk
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ30001
|
Antrenman Bilgisi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
BEÖ30003
|
Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi
|
Zorunlu
|
2
|
2
|
4
|
|
BEÖ30005
|
Takım Sporları 3-Basketbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30007
|
Takım Sporları 3-Beyzbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30009
|
Takım Sporları 3-Futbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30011
|
Takım Sporları 3-Futsal
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30013
|
Takım Sporları 3-Hentbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30015
|
Takım Sporları 3-Hokey
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30017
|
Takım Sporları 3-Softbol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30019
|
Takım Sporları 3-Voleybol
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30021
|
Yüzme
|
Zorunlu
|
1
|
2
|
3
|
|
EBB00040
|
Eğitimde Ahlak ve Etik
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
EBB00110
|
Sınıf Yönetimi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
EBB00150
|
Çocuk Psikolojisi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00170
|
Eğitim Hukuku
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00190
|
Eğitim Tarihi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00210
|
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00220
|
Eğitimde Program Geliştirme
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00250
|
Hastanede Yatan Çocukların Eğtimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00270
|
Karakter ve Değer Eğitimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
EBB00320
|
Öğrenme Güçlüğü
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
GKD00030
|
Beslenme ve Sağlık
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00040
|
Bilim Tarihi ve Felsefesi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00060
|
Ekonomi ve Girişimcilik
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00070
|
Geleneksel Türk El Sanatları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00080
|
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00110
|
Kültür ve Dil
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00120
|
Medya Okuryazarlığı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00140
|
Sanat ve Estetik
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00160
|
Türk İşaret Dili
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00170
|
Türk Kültür Coğrafyası
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00180
|
Türk Musukisi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00190
|
Türk Sanat Tarihi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00700
|
Sınıf Dışı Etkinlikler-Tören ve Kutlamalar
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00710
|
Okul Öncesi Dönemde Hareket Eğitimi ve Oyun
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00730
|
Milli Eğitim Mevzuatları Bilgisi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00740
|
Güzel Konuşma ve Diksiyon
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00750
|
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Bocce Bowling ve Dart
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00760
|
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Teqball
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00770
|
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Squash
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00780
|
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Korfbol
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00790
|
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Speedminton
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00800
|
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Paintbol
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00810
|
Atıcılık
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00820
|
Halter
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00830
|
Kros
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00840
|
Satranç
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00850
|
Sporda Performans Ölçümü
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00860
|
Olimpik Hareket: Değerler, Hedefler, Kurumlar
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00870
|
Sporda Ahlaki Davranışlar ve Adil Oyun
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
GKD00890
|
Beden Eğitimi ve Sporda Liderlik
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
3. Yıl
- 2. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
BEÖ00030
|
Beden Eğitimi Sosyolojisi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
BEÖ30002
|
Beceri Öğrenimi
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
3
|
|
BEÖ30004
|
Fiziksel Uygunluk
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
3
|
|
BEÖ30006
|
Doğa Sporları-Bisiklet
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30008
|
Doğa Sporları-İzcilik
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30010
|
Doğa Sporları-Hava Sporları
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30012
|
Doğa Sporları-Kano
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30014
|
Doğa Sporları-Kayak
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30016
|
Doğa Sporları-Kürek
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30018
|
Doğa Sporları-Oryantiring
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30020
|
Doğa Sporları-Spor Tırmanışı
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30022
|
Doğa Sporları-Yelken
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ30024
|
Raket Sporu-Badminton
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ30026
|
Raket Sporu-Kriket
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ30028
|
Raket Sporu-Masa Tenisi
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
BEÖ30030
|
Raket Sporu-Tenis
|
Zorunlu Seçmeli
|
1
|
2
|
4
|
|
EBB00060
|
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
EBB00120
|
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
EBB00200
|
Eğitimde Drama
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
4
|
|
GKD00150
|
Türk Halk Oyunları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
4. Yıl
- 1. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
BEÖ40001
|
Öğretmenlik Uygulaması I
|
Zorunlu
|
2
|
6
|
10
|
|
BEÖ40003
|
Halk Oyunları
|
Zorunlu
|
1
|
2
|
3
|
|
BEÖ40005
|
Egzersiz ve Beslenme
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
BEÖ40007
|
Eğitsel Oyunlar
|
Zorunlu
|
1
|
2
|
3
|
|
EBB00100
|
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
4. Yıl
- 2. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
BEÖ40002
|
Öğretmenlik Uygulaması II
|
Zorunlu
|
2
|
6
|
10
|
|
BEÖ40004
|
Beden Eğitimi ve Sporda Organizasyon ve Yönetim
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
BEÖ40006
|
Sağlıklı Yaşam için Egzersiz Programlama
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
BEÖ40008
|
Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor
|
Zorunlu
|
1
|
2
|
3
|
|
EBB00070
|
Okullarda Rehberlik
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
|
Değerlendirme Anketleri

Dersler ile Program Yeterlilikleri Matrisi
1. Yıl
- 1. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 | Py15 | Py16 | Py17 |
Beden Eğitimi ve Sporun Temelleri | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 2 | 2 | 4 | 3 | 3 |
İnsan Anatomisi ve Kinesyoloji | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Hareket Eğitimi | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Eğitim Sosyolojisi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Eğitime Giriş | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 5 | 4 | 1 |
Türk Dili I | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Bilişim Teknolojileri | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 |
İngilizce I | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 |
Almanca I | 1 | | | | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 |
Fransızca I | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 |
Latince I | 1 | | | | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 |
Rusça I | 1 | | | | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
1. Yıl
- 2. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 | Py15 | Py16 | Py17 |
Sağlık Bilgisi ve İlk Yardım | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Cimnastik | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Atletizm | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 1-Basketbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 |
Takım Sporları 1-Beyzbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 1-Futbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 1-Futsal | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 1-Hokey | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 1-Softbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 1-Voleybol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Eğitim Felsefesi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Eğitim Psikolojisi | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 5 | 4 | 1 |
Türk Dili II | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
İngilizce II | 1 | | | | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 |
Almanca II | 1 | | | | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 |
Fransızca II | 1 | | | | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 |
Latince II | 1 | | | | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 |
Rusça II | 1 | | | | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
2. Yıl
- 1. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 | Py15 | Py16 | Py17 |
Temel Müzik Eğitimi | 4 | 2 | 4 | 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 4 | 4 | 2 | 4 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 |
Beden Eğitimi-Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Motor Gelişim | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Takım Sporları 2-Basketbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 |
Takım Sporları 2-Beyzbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 2-Futbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 2-Futsal | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 2-Hentbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 2-Hokey | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 2-Softbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 2-Voleybol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Öğretim Teknolojileri | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Açık ve Uzaktan Öğrenme | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Eğitim Antropolojisi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Eğitimde Proje Hazırlama | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Eleştirel ve Analitik Düşünme | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Kapsayıcı Eğitim | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Karşılaştırmalı Eğitim | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Müze Eğitimi | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Okul Dışı Öğrenme Ortamları | 4 | 4 | | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Topluma Hizmet Uygulamaları | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 | 5 | 5 | 3 |
Mesleki İngilizce | 4 | 4 | 5 | 1 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 2 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Oyun ve Oyun Kültürü | 5 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
2. Yıl
- 2. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 | Py15 | Py16 | Py17 |
Beden Eğitimi Öğretim Modelleri | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Savunma Sporları-Judo | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Serbest Zaman Eğitim | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Beden Eğitimi Öğretiminde Drama | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Beden Eğitimi ve Spor Tarihi | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 | 3 | 3 |
Biyomekanik | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Egzersiz Psikolojisi | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Geleneksel Türk Sporları-Güreş | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Egzersiz Fizyolojisi | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Ritim Eğitimi ve Dans | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | | 1 | 3 | 2 | 3 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Türk Eğitim Tarihi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Mikro Öğretim | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele | 4 | 4 | 5 | 1 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Bilim ve Araştırma Etiği | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
İnsan İlişkileri ve İletişim | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 1 | 1 | 2 | 4 | 4 |
Kariyer Planlama ve Geliştirme | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Spor Felsefesi | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 | 4 | 4 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
3. Yıl
- 1. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 | Py15 | Py16 | Py17 |
Savunma Sporları-Boks | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Savunma Sporları-Eskrim | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Savunma Sporları-Karate | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Savunma Sporları-Kick Boks | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Savunma Sporları-Muaythai | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Savunma Sporları-Teakwondo | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Savunma Sporları-Wushu | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | 4 | 4 | 5 | 4 | | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Eylem Araştırması | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Geleneksel Türk Sporları-Okçuluk | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Antrenman Bilgisi | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Takım Sporları 3-Basketbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 |
Takım Sporları 3-Beyzbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 3-Futbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 3-Futsal | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 3-Hentbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 3-Hokey | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 3-Softbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Takım Sporları 3-Voleybol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Yüzme | 5 | 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 2 | 2 | 1 | 4 | 2 | 5 |
Eğitimde Ahlak ve Etik | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Sınıf Yönetimi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Çocuk Psikolojisi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | |
Eğitim Hukuku | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Eğitim Tarihi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Eğitimde Program Geliştirme | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Hastanede Yatan Çocukların Eğtimi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Karakter ve Değer Eğitimi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Öğrenme Güçlüğü | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Beslenme ve Sağlık | 4 | 4 | 5 | 1 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Bilim Tarihi ve Felsefesi | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Ekonomi ve Girişimcilik | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 4 | 2 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Geleneksel Türk El Sanatları | 1 | 5 | 2 | | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 |
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 5 | 2 |
Kültür ve Dil | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Medya Okuryazarlığı | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Sanat ve Estetik | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Türk İşaret Dili | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Türk Kültür Coğrafyası | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Türk Musukisi | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Türk Sanat Tarihi | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Sınıf Dışı Etkinlikler-Tören ve Kutlamalar | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Okul Öncesi Dönemde Hareket Eğitimi ve Oyun | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Milli Eğitim Mevzuatları Bilgisi | 5 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 |
Güzel Konuşma ve Diksiyon | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Bocce Bowling ve Dart | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Teqball | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Squash | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Korfbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Speedminton | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Gelişmekte Olan Spor Dalları- Paintbol | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Atıcılık | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Halter | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Kros | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Satranç | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 |
Sporda Performans Ölçümü | 5 | 5 | 4 | 5 | | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 |
Olimpik Hareket: Değerler, Hedefler, Kurumlar | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 |
Sporda Ahlaki Davranışlar ve Adil Oyun | 5 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 1 | 2 | 4 | 4 | 4 |
Beden Eğitimi ve Sporda Liderlik | 5 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 | 4 | 4 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
3. Yıl
- 2. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 | Py15 | Py16 | Py17 |
Beden Eğitimi Sosyolojisi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Beceri Öğrenimi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Fiziksel Uygunluk | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Doğa Sporları-Bisiklet | 5 | 3 | 3 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 2 | 4 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 4 |
Doğa Sporları-İzcilik | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Doğa Sporları-Hava Sporları | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 |
Doğa Sporları-Kano | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Doğa Sporları-Kayak | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Doğa Sporları-Kürek | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Doğa Sporları-Oryantiring | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Doğa Sporları-Spor Tırmanışı | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Doğa Sporları-Yelken | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Raket Sporu-Badminton | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Raket Sporu-Kriket | 4 | 3 | | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Raket Sporu-Masa Tenisi | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Raket Sporu-Tenis | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 4 | 5 |
Eğitimde Drama | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 3 |
Türk Halk Oyunları | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
4. Yıl
- 1. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 | Py15 | Py16 | Py17 |
Öğretmenlik Uygulaması I | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Halk Oyunları | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Egzersiz ve Beslenme | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Eğitsel Oyunlar | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 |
Özel Eğitim ve Kaynaştırma | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 5 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
4. Yıl
- 2. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 | Py15 | Py16 | Py17 |
Öğretmenlik Uygulaması II | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 |
Beden Eğitimi ve Sporda Organizasyon ve Yönetim | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Sağlıklı Yaşam için Egzersiz Programlama | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 2 | 1 | 4 | 2 | 5 |
Okullarda Rehberlik | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|