Kazanılan Derece
Çocuk Gelişimi Önlisans Programında mezuniyet koşullarını yerine getiren öğrenciler, “Çocuk Gelişimi Önlisans Programı Diploması” alırlar.
Kabul Koşulları
Çocuk Gelişimi Önlisans Programına Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan, Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) ile öğrenci kabul edilmektedir. Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi (ÖSYS) tercih işlemlerinde kontenjan dâhilinde bu programa yerleştirilmesi halinde kayıt hakkı kazanmaktadırlar.
Yeterlilik Koşulları
Çocuk Gelişimi Programından önlisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.
Önceki Öğrenim
Daha önce başka bir Yüksek Öğretim Kurumunda, öğrencilerin tamamlamış oldukları öğrenimlerinin tanınmasını talep etme hakkına sahiptir. Öğrenim görmüş olan öğrencilerin Önceki Öğrenimi, Yüksek Öğretim Kurulu'nun belirlemiş olduğu "Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik" ile "Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim Yönetmeliği" çerçevesinde tanınmaktadır. Yeni kayıt yaptıran öğrencilerin öğrenimlerinin tanınması için, kayıt yılının ilk haftası içinde ilgili birimine kendi transkript ve ders içeriklerini sunmalıdırlar. Ancak, Yükseköğretim programlarının tamamında yer alan Yabancı Dil (İngilizce, Almanca, Fransızca vd.), Türk Dili, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi, Bilgi ve İletim Teknolojileri Dersleri için her akademik dönem başında Muafiyet Sınavı düzenlenmektedir. Bu derslerden beklenen yeterlilikleri sağladığını düşünen öğrenciler yapılan sınavlara girme hakkına sahiptir. Sınava girip başarılı olan öğrenciler ders programında ilgili derslerden Muaf olurlar.
Tarihçe
Çocuk Gelişimi programı 2003-2004 eğitim öğretim yılında ikinci öğretime öğrenci alarak örgün eğitim olarak faaliyete başlamıştır. 2005-2006 eğitim öğretim yılında da normal öğretim faaliyete başlamıştır. Öğrenci kontenjanı normal öğretim 40 kişi, ikinci öğretim 40 kişi olmak üzere toplam 80 kişidir. Programda 4 öğretim elamanı görev yapmaktadır.
Program Profili
Çocuk gelişimi programının temel amacı yaşam boyu eğitim ilkesiyle, bilgi çağı ve iş yaşamının gereklerine uygun ve çağdaş öğretim yöntemleri ile yaşam becerileri kazandırmaya yönelik bir eğitim hizmeti sunmaktır. Bu doğrultuda yetişen öğrencilerimizin, sahip olduğu donanımı kullanan, araştıran, ülke ve mesleğinin gelişmesine katkıda bulunmayı arzulayan, alanıyla ilgili gelişmeleri takip ederek kendini sürekli yenileyen, özgün fikirlere sahip ve çözümleyici bireyler olarak yetişmelerini sağlamak istenmektedir. Programın eğitim süresi dört yarıyıldır.
Program Yeterlilikleri
1- |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirebilmek |
2- |
Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel kullanmalarına yönelik özen göstermek. |
3- |
Çocuk gelişimini ve çocukların bilişsel, dil, sosyal- duygusal, psiko-motor gelişimine uygun etkinlik hazırlamak. |
4- |
Toplum, aile ve çocuk ilişkisini tanımak; |
5- |
Çocukla etkili iletişim kurmak |
6- |
Drama, oyun ve müzik etkinliklerini planlamak ve uygulamak. |
7- |
Çocukların beslenme alışkanlıklarını takip etmek |
8- |
Engelli çocuklara yönelik etkinlikler planlamak ve uygulamak. |
9- |
Çocukta bilim ve teknoloji eğitimini uygulamak |
10- |
Günlük eğitim planı akışı içerisindeki etkinliklerini planlamak ve uygulamak |
11- |
Çalışma ortamındaki araç-gereç, materyal, dokümanları kullanmak, hazırlamak ve bakımını yapmak. |
12- |
Aile eğitimi konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak |
13- |
Çocuk sağlığı ve hastalıkları konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak |
Sınavlar, Değerlendirme ve Notlandırma
Verilen her bir ders için en az bir ara sınav ve dönem sonu sınavı yapılır. Her öğrencinin derslere, uygulamalara, laboratuvar, proje, atölye, dönem içi çalışmaları, mezuniyet çalışmalarına katılmak zorundadır. Teorik derslerin en az %70, uygulamalı ve laboratuvar çalışmalarının en az %80 katılmayan öğrencilerin o derslerden final sınavlarına girmelerine izin verilmez. Öğrenciler teorik derslerde devam koşulunu yerine getirene kadar ilgili dersi tekrar etmek zorundadır. Sınavlar genellikle yazılı olarak yapılır. Ancak öğretim elemanı sözlü yapılmasına da karar verebilir. Derslerin içeriğine göre bilgi formu üzerinde belirtilmek şartıyla öğrenciler proje çalışmasına da yönlendirilebilir. Derslerin sınavları dersi veren öğretim elemanı tarafından yapılmaktadır. Mazeret sınavları mazereti olan öğrencilere ara sınav bitiş tarihinden itibaren 15 gün içinde ilgili yönetim kurulu onayı ile yapılabilir. Ayrıca kısa sınav ve ödev değerlendirmesi de yapılabilir. Başarı notuna ara sınav, kısa süreli sınav ve ödevlerin etkisi %40, dönem sonu sınavının ise %60 oranındadır. Bu değerlendirmede; dersin öğretim elemanı, dersi alan öğrencilerin yarıyıl içi ve yarıyıl sonu sınavlarından aldıkları puanların istatistiksel sonuçlarını dikkate alır ve alınan notlar yönetmelikte belirlenen esaslar çerçevesinde 4’lü harf sistemine dönüştürülür.
Mezuniyet Koşulları
Programı başarıyla tamamlamak için programda mevcut olan derslerin tümünü geçmek, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmek ve gerekmektedir.
Mezun İstihdamı
Çocuk Gelişimi Önlisans Programını başarı ile tamamlayan mezunlar, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okul öncesi eğitim kurumlarında, özel eğitim kurumlarında, Sağlık Bakanlığına bağlı hastanelerin çocuk kliniklerinde, rehabilitasyon merkezlerinde, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığına bağlı kurumlarda istihdam edilebilme olanağına sahip olurlar.
Bir Üst Dereceye Geçiş
Ön Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan mezunlar Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavına (DGS)yeterli puana sahip olmaları koşuluyla üniversitelerin “Okul Öncesi Eğitim Öğretmenliği ve Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmenliği”, lisans programlarına dikey geçiş yapabilmektedirler. Çocuk Gelişimi Önlisans Programından mezun olan öğrencilerin, örgün öğretim ya da açıköğretim lisans programlarının 5. yarıyılından lisans öğrenimine devam edebilmeleri için Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavına (DGS) girmeleri gerekmektedir.
Eğitim Türü
Önlisans
Bölüm Başkanı
Dr.Öğr.Üyesi Ayça BÜYÜKCEBECİ
Bölüm AKTS Koordinatörü
Ders Planı
1. Yıl
- 1. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
ATB1801
|
ATATÜRK İLKE VE İNKILAP TARİHİ-I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
ATBY1801
|
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
TDB1801
|
TÜRK DİLİ -l
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
TDBY1801
|
TÜRK DİLİ I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
YDB1801
|
İNGİLİZCE I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
YDB1803
|
ALMANCA I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
YDB1805
|
FRANSIZCA I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
ÇGP1001
|
EĞİTİMDE ARAÇ GELİŞTİRME
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
4
|
|
ÇGP1003
|
ÇOCUK GELİŞİMİ-I
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
4
|
|
ÇGP1005
|
ÇOCUK VE OYUN
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
ÇGP1007
|
ÇOCUK BESLENMESİ
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP1009
|
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
ÇGP1011
|
ÇOCUK VE MÜZİK
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP1013
|
TEMELTASARIM
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
3
|
|
ÇGP1015
|
ÇOCUĞU DEĞERLENDİRME
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
1. Yıl
- 2. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
ATB1802
|
ATATÜRK İLKE VE İNKILAP TARİHİ-II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
BİP1824
|
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
|
Zorunlu
|
0
|
0
|
3
|
|
MAP1804
|
MATEMATİK I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
TDB1802
|
TÜRK DİLİ -II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
YDB1802
|
İNGİLİZCE I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
YDB1804
|
ALMANCA II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
YDB1806
|
FRANSIZCA I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
ÇGP1002
|
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP1004
|
ÇOCUK GELİŞİMİ-II
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
4
|
|
ÇGP1006
|
ÇOCUK VE DRAMA
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
4
|
|
ÇGP1008
|
SANAT VE YARATICILIK
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
3
|
|
ÇGP1010
|
AİLE EĞİTİMİ
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
2
|
|
ÇGP1012
|
ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
| | | | | | |
|
2. Yıl
- 1. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
RTV2801
|
İLETİŞİM
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
SGP2801
|
İLKYARDIM
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2001
|
OKUL ÖNCESİ EĞT. KUR. UYGULAMA-I
|
Zorunlu
|
2
|
4
|
5
|
|
ÇGP2005
|
ÇOCUK PSİKOLOJİSİ VE RUH SAĞLIĞI
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
4
|
|
ÇGP2007
|
MESLEKİ YABANCI DİL I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
ÇGP2009
|
ÇOCUKTA BİLİM VE TEKNOLOJİ
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
ÇGP2011
|
ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
2
|
|
ÇGP2501
|
ÖZEL EĞİTİM-I
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
5
|
|
ÇGP2505
|
KİŞİSEL GELİŞİM
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2507
|
ÖZEL EĞİTİM UYG.-ı
|
Seçmeli
|
2
|
4
|
4
|
|
ÇGP2509
|
SOSYOLOJİYE GİRİŞ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2511
|
ÇOCUK ANİMATÖRLÜĞÜ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
İSG2901
|
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
İŞY2805
|
ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
İŞY2813
|
İŞLETME YÖNETİMİ-1
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
2. Yıl
- 2. Dönem
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
Ders Türü
|
Teori
|
Uygulama
|
AKTS
|
Yazdır
|
BYT2802
|
TEMEL FOTOGRAF
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
3
|
|
SGP2804
|
ÇEVRE VE KORUMA
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2004
|
SEMİNER
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
ÇGP2006
|
ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2008
|
MESLEKİ YABANCI DİL-II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
2
|
|
ÇGP2010
|
ÇOCUKLA İLETİŞİM
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2012
|
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
5
|
|
ÇGP2506
|
DAVRANIŞ YÖNETİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2508
|
ÖZEL EĞİTİM UYG.-II
|
Seçmeli
|
2
|
4
|
4
|
|
ÇGP2510
|
ÖZEL EĞİTİM II
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
5
|
|
ÇGP2512
|
MESLEK ETİĞİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2514
|
ÇOCUK VE ÇEVRE
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2516
|
SANAT ETKİNLİKLERİ İZLEME
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2518
|
ÖZEL EĞİTİMDE AR. GER. GELİŞ.
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
ÇGP2520
|
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
İŞY2808
|
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
İŞY2814
|
İŞLETME YÖNETİMİ-II
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
3
|
|
| | | | | | |
|
|
Değerlendirme Anketleri
Dersler ile Program Yeterlilikleri Matrisi
1. Yıl
- 1. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 |
ATATÜRK İLKE VE İNKILAP TARİHİ-I | 2 | 4 | 3 | 4 | 1 | 5 | 4 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 2 |
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİLİ -l | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİLİ I | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 1 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 |
İNGİLİZCE I | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 2 | 4 |
ALMANCA I | 4 | 2 | 4 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 4 | 4 | 5 |
FRANSIZCA I | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
EĞİTİMDE ARAÇ GELİŞTİRME | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 5 | 4 |
ÇOCUK GELİŞİMİ-I | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 |
ÇOCUK VE OYUN | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 |
ÇOCUK BESLENMESİ | 5 | 2 | 1 | 5 | 2 | 3 | 2 | 2 | 5 | 4 | 1 | 4 | 3 |
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÇOCUK VE MÜZİK | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 | 4 | 4 |
TEMELTASARIM | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
ÇOCUĞU DEĞERLENDİRME | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 1 | 3 | 4 | 4 | 2 |
| | | | | | | | | | | | | |
|
1. Yıl
- 2. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 |
ATATÜRK İLKE VE İNKILAP TARİHİ-II | | | | | | | | | | | | | |
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 |
MATEMATİK I | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 |
TÜRK DİLİ -II | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 5 | 5 |
İNGİLİZCE I | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 |
ALMANCA II | | | | | | | | | | | | | |
FRANSIZCA I | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 | 4 | 5 |
ÇOCUK GELİŞİMİ-II | 5 | 5 | 2 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 |
ÇOCUK VE DRAMA | 5 | 5 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 | 4 |
SANAT VE YARATICILIK | 5 | 4 | 2 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 |
AİLE EĞİTİMİ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA | 5 | 4 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 |
| | | | | | | | | | | | | |
|
2. Yıl
- 1. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 |
İLETİŞİM | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
İLKYARDIM | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 |
OKUL ÖNCESİ EĞT. KUR. UYGULAMA-I | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 |
ÇOCUK PSİKOLOJİSİ VE RUH SAĞLIĞI | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 2 | 5 |
MESLEKİ YABANCI DİL I | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 |
ÇOCUKTA BİLİM VE TEKNOLOJİ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 |
ÖZEL EĞİTİM-I | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 2 | 5 |
KİŞİSEL GELİŞİM | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖZEL EĞİTİM UYG.-ı | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 | 2 | 4 |
ÇOCUK ANİMATÖRLÜĞÜ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 |
ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | 5 | 5 | 4 | 5 | | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 |
İŞLETME YÖNETİMİ-1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| | | | | | | | | | | | | |
|
2. Yıl
- 2. Dönem
Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 |
TEMEL FOTOGRAF | | | | | | | | | | | | | |
ÇEVRE VE KORUMA | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SEMİNER | | | | | | | | | | | | | |
ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
MESLEKİ YABANCI DİL-II | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 | 2 | 2 | 5 | 3 |
ÇOCUKLA İLETİŞİM | 5 | 3 | 5 | 5 | 2 | 3 | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 2 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA II | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 4 | 3 | 5 | 5 |
DAVRANIŞ YÖNETİMİ | 5 | 4 | 2 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 |
ÖZEL EĞİTİM UYG.-II | 5 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 | 5 | 5 | 3 | 4 |
ÖZEL EĞİTİM II | 5 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 2 | 4 |
MESLEK ETİĞİ | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 |
ÇOCUK VE ÇEVRE | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SANAT ETKİNLİKLERİ İZLEME | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖZEL EĞİTİMDE AR. GER. GELİŞ. | 5 | 3 | 4 | 3 | 2 | 4 | 5 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 |
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 2 | 5 | 2 |
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 3 | 3 | 5 | 5 | 1 | 1 | 2 | 4 |
İŞLETME YÖNETİMİ-II | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 2 | 5 | 4 | 4 | 3 |
| | | | | | | | | | | | | |
|
|