English
Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Öğretmenliği

Kazanılan Derece

Özel Eğitim Öğretmeni Lisans Diploması

Kabul Koşulları

Adayların lise ve dengi okul diplomasına sahip olması Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi'nce yapılan sınavlarda belirlenen kategorilerinde öngörülen puanları almış olmaları gerekmektedir.

Yeterlilik Koşulları

Özel Eğitim Öğretmenliği lisans programında alan seçmeli dersler, her bir öğrenme alanından olmak üzere 6 alan seçmeli ders ve uzmanlaşılan alandan 7 alan seçmeli ders alınmasını gerekli kılmaktadır. Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlayan ve 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde eden öğrenciler mezun olmaya hak kazanırlar.

Önceki Öğrenim

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesinde öğrenim gören öğrenciler bazı derslerden belirli yönetmelikler çerçevesinde muaf olabilirler. İlgili yüksekokul/fakülte/enstitü yönetim kurulu tarafından ders içeriğinin onaylanması ve süresi içinde başvurulması durumunda öğrenciler, derslerden muaf tutulacaktır.

Tarihçe

Fakültemizde Özel Eğitim Bölümü 2011 yılı itibariyle resmi olarak açılmış olup bu sene ilk defa öğrenci alımı gerçekleştirecektir. Özel eğitim öğretmenliği zihin, görme, işitme yetersizliği, otizm, öğrenme güçlüğü ve özel yetenekli olmak üzere birden fazla gruba hitap eden bir öğretmenliktir.

Program Profili

Özel Eğitim Bölümü'nün amacı engele ve özel gereksinimli bireylerin ihtiyaçlarına duyarlı olan ve çağdaş eğitim uygulamaları ve bilimsel yaklaşımlar ışığında teorik bilgiyi uygulamaya geçirebilen öğretmenler yetiştirmektir.

Program Yeterlilikleri

1- Ortaöğretimde kazandığı yeterliklere dayalı olarak, alanıyla ilgili kavramları ve kavramlar arası ilişkileri kavrar.
2- Alanı ile ilgili öğretim programları, öğretim strateji, yöntem ve teknikleri ile ölçme ve değerlendirme bilgisine sahiptir.
3- Öğrencilerin gelişim, öğrenme özellikleri ve güçlüklerinin bilgisine sahiptir.
4- Alanıyla ilgili olay ve olguları kavramsallaştırır, bilimsel yöntem ve tekniklerle inceler, verileri yorumlar ve değerlendirir.
5- Öğrencilerin gelişim özelliklerini, bireysel farklılıklarını; konu alanının özelliklerini ve kazanımlarını dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini uygular.
6- Konu alanına ve öğrencinin gereksinimlerine uygun materyal geliştirir.
7- Öğrencinin kazanımlarını farklı yöntemler kullanarak çok yönlü değerlendirir.
8- Bireysel ve grup çalışmalarında sorumluluk alır ve alınan görevi etkin bir şekilde yerine getirir.
9- Uygulamada karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
10- Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir.
11- Toplumsal sorumluluk bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje ve etkinlikler planlar ve uygular.
12- Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir.
13- Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır.
14- Güvenli okul ortamının oluşturulması ve sürdürülebilmesi amacıyla kişisel ve kurumsal etkileşim kurar.
15- Milli Eğitim Temel Kanunu'nda ifade edilen ulusal ve evrensel duyarlıkların bilincindedir.
16- Birey olarak ve alanıyla ilgili görev, hak ve sorumluluklarına ilişkin yasa yönetmelik ve mevzuata uygun davranır.
17- Alanındaki bilimsel dayanaklı kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olur.
18- Öğrencinin gereksinimini karşılamak üzere ailelerle, meslektaşlarla, farklı disiplinlerden uzmanlarla ve toplum temsilcileriyle işbirliği ve eş güdüm içinde çalışır.
19- Genel ve özel eğitimde uygulanan öğretim programlarında öğrencinin gereksinimlerine ve gösterdiği performansa göre uyarlamalar yapar.
20- Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini hem özel gereksinimli öğrencileriyle hem de kendi kişisel ve mesleki gelişiminde kullanır.

Sınavlar, Değerlendirme ve Notlandırma

Sınavlar ara sınav, yarıyıl sonu ve bütünleme sınavlarından oluşur. Sınavlar; yazılı, sözlü, yazılı-uygulamalı ve sözlü-uygulamalı yapılabilir. Her ders için ilgili yarıyılda en az bir ara sınav yapılır. Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme şekli Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Lisans Öğretim ve Sınav Yönetmeliğine uygun olarak “Ders Bilgi Formu” nda ayrıntılı bir şekilde tanımlanmıştır.

Mezuniyet Koşulları

Programı başarıyla tamamlamak için programda mevcut olan derslerin tümünü (240 AKTS karşılığı) geçmek, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmek gerekir.

Mezun İstihdamı

Öğrencilerimiz mezun olduktan sonra Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda ve özel dershanelerde sınıf öğretmeni olarak derslere girmektedirler.

Bir Üst Dereceye Geçiş

Lisans eğitimini başarıyla tamamlayanlar ALES sınavından geçerli not almaları şartıyla yüksek lisans programına başlayabilirler.

Eğitim Türü

Lisans

Bölüm Başkanı

Bölüm AKTS Koordinatörü

Dr.Öğr.Üyesi Candan Hasret ŞAHİN

Ders Planı

1. Yıl - 1. Dönem
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Teori Uygulama AKTS Yazdır
EBB00020 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ Zorunlu 2 0 3
EBB10001 EĞİTİME GİRİŞ Zorunlu 2 0 3
GKD10001 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 1 Zorunlu 2 0 3
GKD10003 TÜRK DİLİ 1 Zorunlu 3 0 5
GKD10005 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ Zorunlu 3 0 5
GKD10007 İNGİLİZCE 1 Zorunlu Seçmeli 2 0 3
GKD10009 ALMANCA 1 Zorunlu Seçmeli 2 0 3
GKD10011 FRANSIZCA 1 Zorunlu Seçmeli 2 0 3
GKD10013 LATİNCE 1 Zorunlu Seçmeli 2 0 3
GKD10015 RUSÇA 1 Zorunlu Seçmeli 2 0 3
GKDY10001 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 1 Seçmeli 2 0 3
ÖZE10001 ÖZEL EĞİTİM Zorunlu 2 0 4
ÖZE10003 ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU Zorunlu 2 0 4
       
1. Yıl - 2. Dönem
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Teori Uygulama AKTS Yazdır
EBB00010 EĞİTİM FELSEFESİ Zorunlu 2 0 3
EBB00030 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ Zorunlu 2 0 3
GKD10002 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II Zorunlu 2 0 3
GKD10004 TÜRK DİLİ II Zorunlu 3 0 5
GKD10008 İNGİLİZCE II Zorunlu Seçmeli 2 0 3
GKD10010 ALMANCA II Zorunlu Seçmeli 2 0 3
GKD10012 FRANSIZCA II Zorunlu Seçmeli 2 0 3
GKD10014 LATİNCE II Zorunlu Seçmeli 2 0 3
GKD10016 RUSÇA II Zorunlu Seçmeli 2 0 3
GKDY10002 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 2 Seçmeli 2 0 3
ÖZE10002 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ÖZEL YETENEK Zorunlu 2 0 4
ÖZE10004 İŞİTME VE GÖRME YETERSİZLİĞİ Zorunlu 2 0 4
ÖZE10006 ÇOCUK GELİŞİMİ Zorunlu 3 0 5
       
2. Yıl - 1. Dönem
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Teori Uygulama AKTS Yazdır
EBB00050 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Zorunlu 2 0 3
EBB00130 TÜRK EĞİTİM TARİHİ Zorunlu 2 0 3
ÖZE00201 ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE00203 ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMA VE İŞ BİRLİĞİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE00205 OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNDA TEMEL BECERİLERİN KAZANDIRILMASI Seçmeli 2 0 4
ÖZE00207 OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU İÇİN ALTERNATİF İLETİŞİM YÖNTEMLERİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE00305 YÖNELİM VE BAĞIMSIZ HAREKET BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE00403 ÇOKLU YETERSİZLİK VE EĞİTİMLERİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE20001 ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM Zorunlu 3 0 4
ÖZE20003 UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ Zorunlu 3 0 4
ÖZE20005 ÖZEL EĞİTİMDE BÜTÜNLEŞTİRME Zorunlu 2 0 2
ÖZE20007 TÜRK İŞARET DİLİ Zorunlu 2 0 3
ÖZE20009 ÖZEL EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME Zorunlu 3 0 3
       
2. Yıl - 2. Dönem
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Teori Uygulama AKTS Yazdır
EBB00080 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Zorunlu 2 0 3
EBB00090 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ Zorunlu 2 0 3
ÖZE00202 YANLIŞSIZ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE00206 İŞİTME YETERSİZLİĞİNDE İLETİŞİM BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE00208 KOKLEAR IMPLANT VE DİNLEME EĞİTİMİ Seçmeli 52 0 4
ÖZE20002 DİL VE İLETİŞİM BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ Zorunlu 3 0 4
ÖZE20004 BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI Zorunlu 2 0 2
ÖZE20006 ÖZEL EĞİTİMDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM Zorunlu 2 0 3
ÖZE20008 ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDA GÖZLEM Zorunlu 1 4 5
ÖZE20010 BRAİLLE OKUMA-YAZMA Zorunlu 2 0 2
       
3. Yıl - 1. Dönem
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Teori Uygulama AKTS Yazdır
EBB00060 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME Zorunlu 2 0 3
EBB00120 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Zorunlu 2 0 3
ÖZE00301 DOĞAL ÖĞRETİM SÜRECİ VE UYGULANMASI Seçmeli 2 0 4
ÖZE00303 ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE YETİŞKİNLİĞE GEÇİŞ Seçmeli 2 0 4
ÖZE00307 GÖRME BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE00407 ÖZEL YETENEKLİLERDE PROGRAM GELİŞTİRME Seçmeli 2 0 4
ÖZE30001 ÖZEL EĞİTİMDE OKUMA-YAZMA ÖĞRETİMİ Zorunlu 3 0 4
ÖZE30003 ÖZEL EĞİTİMDE FEN VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ Zorunlu 3 0 3
ÖZE30005 ÖZEL EĞİTİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ Zorunlu 3 0 3
ÖZE30007 ÖZEL EĞİTİMDE SANATSAL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ Zorunlu 2 0 3
ÖZE30009 ÖZEL EĞİTİMDE FİZİKSEL EĞİTİM VE SPOR Zorunlu 2 0 3
       
3. Yıl - 2. Dönem
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Teori Uygulama AKTS Yazdır
EBB00040 EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK Zorunlu 2 0 3
EBB00110 SINIF YÖNETİMİ Zorunlu 2 0 3
ÖZE00204 ERGENLİK VE CİNSEL EĞİTİM Seçmeli 2 0 4
ÖZE00302 ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE00304 ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTİM Seçmeli 2 0 4
ÖZE00306 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ İÇİN ÖĞRETİM STRATEJİLERİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE00308 OKUMA GÜÇLÜĞÜ: TANILAMA VE DEĞERLENDİRME Seçmeli 2 0 4
ÖZE30002 ÖZEL EĞİTİMDE AİLE EĞİTİMİ Zorunlu 2 0 2
ÖZE30004 ÖZEL EĞİTİMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ Zorunlu 2 0 3
ÖZE30006 ÖZEL EĞİTİMDE OYUN VE MÜZİK Zorunlu 2 0 2
ÖZE30008 ÖZEL EĞİTİMDE SOSYAL UYUM BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ Zorunlu 3 0 4
ÖZE30010 ÖZEL EĞİTİMDE OKUL VE KURUM DENEYİMİ Zorunlu 1 4 5
       
4. Yıl - 1. Dönem
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Teori Uygulama AKTS Yazdır
EBB00140 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME Seçmeli 2 0 4
EBB00150 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ Seçmeli 2 0 4
EBB00160 DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU Seçmeli 2 0 4
EBB00170 EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ Seçmeli 2 0 4
EBB00180 EĞİTİM HUKUKU Seçmeli 2 0 4
EBB00190 EĞİTİM TARİHİ Seçmeli 2 0 4
EBB00200 EĞİTİMDE DRAMA Seçmeli 2 0 4
EBB00210 EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER Seçmeli 2 0 4
EBB00220 EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME Seçmeli 2 0 4
EBB00230 EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA Seçmeli 2 0 4
EBB00240 ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME Seçmeli 2 0 4
EBB00250 HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ Seçmeli 2 0 4
EBB00260 KAPSAYICI EĞİTİM Seçmeli 2 0 4
EBB00270 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ Seçmeli 2 0 4
EBB00280 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM Seçmeli 2 0 4
EBB00290 MİKRO ÖĞRETİM Seçmeli 2 0 4
EBB00300 MÜZE EĞİTİMİ Seçmeli 2 0 4
EBB00310 OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI Seçmeli 2 0 4
EBB00320 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ Seçmeli 2 0 4
EBB00330 ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA Seçmeli 2 0 4
EBB00340 SÜRDÜRÜBELİR KALKINMA VE EĞİTİM Seçmeli 2 0 4
EBB00350 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME Seçmeli 2 0 4
ÖZE00401 ERKEN MÜDAHALE PROGRAMLARI Seçmeli 2 0 4
ÖZE00405 ÖZEL YETENEKTE SOSYAL, DUYGUSAL VE AKADEMİK REHBERLİK Seçmeli 2 0 4
ÖZE40001 ÖZEL EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI Zorunlu 1 2 4
ÖZE40007 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I Zorunlu 2 6 10
       
4. Yıl - 2. Dönem
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Teori Uygulama AKTS Yazdır
EBB00070 OKULLARDA REHBERLİK Zorunlu 2 0 3
GKD00010 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Zorunlu 1 2 3
ÖZE00402 ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE ÖĞRETİM UYARLAMALARI Seçmeli 2 0 4
ÖZE00404 İŞ VE MESLEK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ Seçmeli 2 0 4
ÖZE40002 ÖZEL EĞİTİM POLİTİKALARI VE YASAL DÜZENLEMELER Zorunlu 2 0 2
ÖZE40008 ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II Zorunlu 2 6 10
       
 

Değerlendirme Anketleri

Dersler ile Program Yeterlilikleri Matrisi

1. Yıl - 1. Dönem
Ders AdıPy1Py2Py3Py4Py5Py6Py7Py8Py9Py10Py11Py12Py13Py14Py15Py16Py17Py18Py19Py20
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ                    
EĞİTİME GİRİŞ                    
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 1                    
TÜRK DİLİ 1                    
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ                    
İNGİLİZCE 1                    
ALMANCA 1                    
FRANSIZCA 1515111145454415     
LATİNCE 1515111144444415     
RUSÇA 1311111134445515     
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 144444444444445      
ÖZEL EĞİTİM                    
ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU                    
                     
1. Yıl - 2. Dönem
Ders AdıPy1Py2Py3Py4Py5Py6Py7Py8Py9Py10Py11Py12Py13Py14Py15Py16Py17Py18Py19Py20
EĞİTİM FELSEFESİ                    
EĞİTİM SOSYOLOJİSİ                    
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II                    
TÜRK DİLİ II                    
İNGİLİZCE II                    
ALMANCA II411111145455515     
FRANSIZCA II411111144555515     
LATİNCE II411111144555415     
RUSÇA II411111144555515     
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 244444444444445      
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ÖZEL YETENEK                    
ÇOCUK GELİŞİMİ                    
                     
2. Yıl - 1. Dönem
Ders AdıPy1Py2Py3Py4Py5Py6Py7Py8Py9Py10Py11Py12Py13Py14Py15Py16Py17Py18Py19Py20
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ                    
TÜRK EĞİTİM TARİHİ                    
ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ                    
ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMA VE İŞ BİRLİĞİ                    
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNDA TEMEL BECERİLERİN KAZANDIRILMASI                     
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU İÇİN ALTERNATİF İLETİŞİM YÖNTEMLERİ                     
YÖNELİM VE BAĞIMSIZ HAREKET BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ                    
ÇOKLU YETERSİZLİK VE EĞİTİMLERİ                     
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM55555555555555555555
UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ                    
ÖZEL EĞİTİMDE BÜTÜNLEŞTİRME55555555555555555555
TÜRK İŞARET DİLİ                    
ÖZEL EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME                    
                     
2. Yıl - 2. Dönem
Ders AdıPy1Py2Py3Py4Py5Py6Py7Py8Py9Py10Py11Py12Py13Py14Py15Py16Py17Py18Py19Py20
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ                    
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ                    
YANLIŞSIZ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ                     
İŞİTME YETERSİZLİĞİNDE İLETİŞİM BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ                    
KOKLEAR IMPLANT VE DİNLEME EĞİTİMİ                    
DİL VE İLETİŞİM BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ                    
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI                    
ÖZEL EĞİTİMDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM                    
ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDA GÖZLEM                    
BRAİLLE OKUMA-YAZMA                    
                     
3. Yıl - 1. Dönem
Ders AdıPy1Py2Py3Py4Py5Py6Py7Py8Py9Py10Py11Py12Py13Py14Py15Py16Py17Py18Py19Py20
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME                    
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ                    
DOĞAL ÖĞRETİM SÜRECİ VE UYGULANMASI                    
ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE YETİŞKİNLİĞE GEÇİŞ                    
GÖRME BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ                    
ÖZEL YETENEKLİLERDE PROGRAM GELİŞTİRME                    
ÖZEL EĞİTİMDE OKUMA-YAZMA ÖĞRETİMİ                    
ÖZEL EĞİTİMDE FEN VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ                    
ÖZEL EĞİTİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ                    
ÖZEL EĞİTİMDE SANATSAL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ                    
ÖZEL EĞİTİMDE FİZİKSEL EĞİTİM VE SPOR                    
                     
3. Yıl - 2. Dönem
Ders AdıPy1Py2Py3Py4Py5Py6Py7Py8Py9Py10Py11Py12Py13Py14Py15Py16Py17Py18Py19Py20
EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK                    
SINIF YÖNETİMİ                    
ERGENLİK VE CİNSEL EĞİTİM                     
ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ                     
ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTİM                    
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ İÇİN ÖĞRETİM STRATEJİLERİ                    
OKUMA GÜÇLÜĞÜ: TANILAMA VE DEĞERLENDİRME                    
ÖZEL EĞİTİMDE AİLE EĞİTİMİ                    
ÖZEL EĞİTİMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ                    
ÖZEL EĞİTİMDE OYUN VE MÜZİK                    
ÖZEL EĞİTİMDE SOSYAL UYUM BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ                    
ÖZEL EĞİTİMDE OKUL VE KURUM DENEYİMİ                    
                     
4. Yıl - 1. Dönem
Ders AdıPy1Py2Py3Py4Py5Py6Py7Py8Py9Py10Py11Py12Py13Py14Py15Py16Py17Py18Py19Py20
AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME                    
ÇOCUK PSİKOLOJİSİ                    
DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU                    
EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ                    
EĞİTİM HUKUKU                    
EĞİTİM TARİHİ                    
EĞİTİMDE DRAMA                    
EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER                    
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME                    
EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA                    
ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME                    
HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ                    
KAPSAYICI EĞİTİM                    
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ                    
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM                    
MİKRO ÖĞRETİM                    
MÜZE EĞİTİMİ                    
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI                    
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ                    
ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA                    
SÜRDÜRÜBELİR KALKINMA VE EĞİTİM                    
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME                    
ERKEN MÜDAHALE PROGRAMLARI                     
ÖZEL YETENEKTE SOSYAL, DUYGUSAL VE AKADEMİK REHBERLİK                     
ÖZEL EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI                    
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I                    
                     
4. Yıl - 2. Dönem
Ders AdıPy1Py2Py3Py4Py5Py6Py7Py8Py9Py10Py11Py12Py13Py14Py15Py16Py17Py18Py19Py20
OKULLARDA REHBERLİK                    
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI                    
ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE ÖĞRETİM UYARLAMALARI                    
İŞ VE MESLEK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ                    
ÖZEL EĞİTİM POLİTİKALARI VE YASAL DÜZENLEMELER                    
ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II                    
                     
 

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, 48000 Kötekli/Muğla | Tel: + 90 (252) 211-1000 | Fax: + 90 (252) 223-9280
Copyright © 2013 Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
Yukarı Çık